Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > STŘEDNÍ VZDĚLÁVÁNÍ – VŠEOBECNÉ (GYMNAZIÁLNÍ) > 4.1 PEDAGOGOVÉ SYSTEMATICKY PROMÝŠLEJÍ A PŘIPRAVUJÍ VÝUKU V SOULADU S VĚDOMOSTNÍMI, DOVEDNOSTNÍMI I POSTOJOVÝMI CÍLI DEFINOVANÝMI V KURIKULÁRNÍCH DOKUMENTECH ŠKOLY A POTŘEBAMI ŽÁKŮ.

4.1 Pedagogové systematicky promýšlejí a připravují výuku v souladu s vědomostními, dovednostními i postojovými cíli definovanými v kurikulárních dokumentech školy a potřebami žáků.


Výuka je promyšlená a realizovaná v souladu s kurikulárními dokumenty, na základě dosavadních znalostí a zkušeností žáků a s přihlédnutím k jejich specifickým potřebám. Pedagogové systematicky vytvářejí u žáků motivaci k učení, rozvíjejí všechny složky vzdělávacích cílů a podněcují žáky ke kritickému myšlení. Na žáky kladou přiměřené a srozumitelné požadavky, seznamují žáky se vzdělávacími cíli a vedou je k vlastnímu vyhodnocování jejich dosahování.